من زنم آمیخته ای از متانت و زیبایی

لحظه ای از زندگی

من زنم آمیخته ای از متانت و زیبایی

‫من زنم آمیخته ای از متانت و زیبایی

تلفیقی از ظرافت و هوش

شوری پر از احساسات

مرا تعریف نکن به تمجیدم بنشین

به من یاد نده چه بپوشم ....

... به من نیاموز چگونه بخندم ...

من خودم خوب می دانم خوب می فهمم حتی بیشتر از تو ....

اگر نمی توانی تماشاگر زیبائیهایم باشی زندانبان هم مشو...

مرا مانند وسایلت که در کمد پنهان کرده ای پشت عقاید پوسیده ات مخفی نکن

تو خوب می دانی تنها راه تسلط به من گرفتن اعتماد به نفسم هست

و من خوب می دانم که ترس از دست دادنت زنجیر من است
.

تو خوب می دانی من زیباتر از حوریان بهشتی هستم که در خواب می دیدی...

مرا از آن خود ندان من مالک نمی خواهم

همپا می خواهم

یار می خواهم

هم نفس می خواهم

حامی می خواهم

من تو را می خواهم که تمام عمر تحسینم کنی نه تحقیرم

من تورا می خواهم که حمایتم کنی نه محبوسم

بگذار تا زیبا هستم تا جوان هستم تمجید شوم این نیاز روح من است

این اساس آفرینش من است

اینرا بفهم....

بجایه حسادت که نامش را غیرت می گذاری عاشقم شو و فقط در دنیا مرا بخواه

آنگاه خواهی دید که برایت دنیا را به آتش می کشم

خواهی دید که اگر زیباترین لباسها را بر تن کنم

اگر تمام چشمهایه عالم تحسینم کنن نگاهم را به تو می دوزم

و می گذارم تو از داشتن من مست غرورو شوی

و به همگان نشان دهی زیباترینها را داری که زیباترینها را می پوشد و زیبائیهایش را به رخ همگان می کشد ...

و فقط و فقط به تو می اندیشد و فقط قلب و روح و جسمش یک نفر را می خواهد

بجایه تماشاگر بودن آن یک نفر شو...‬

 




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در چهار شنبه 24 خرداد 1391برچسب:, ساعت 1:16 توسط سارا |